Despre noi
Facem branding și comunicare cu cap, dar și cu inimă.
Asta pentru că unul dintre noi este strateg și căutător-de-potențiale-riscuri, iar celălalt este creativ și explorator de ce-fain-ar-fi-să. Cum se traduce asta în munca noastră?
Dezvoltăm identități vizuale și naminguri care să se plieze perfect pe planurile de business, iar pentru asta avem un set de instrumente rafinate în peste 10 ani.
Pe lângă construcția de brand, creăm strategii și campanii de comunicare bazate pe research și pe date concrete, nu pe presupuneri.
Pe scurt, suntem echipa ta extinsă de comunicare, iar dincolo de livrabile și KPIs atinși, urmărim ca tu să obții claritate și mai mult timp pentru lucrurile care contează pentru tine și pentu business-ul tău.
MIHAELA JOIȚA
Marketing & Communication Strategist
În cei peste 15 ani de activitate, am lucrat în industrii variate, care m-au ajutat să am o perspectivă 360° despre ce înseamnă să construiești un brand solid și de impact.
Am făcut, pe rând, customer care, project management, vânzări, marketing și apoi comunicare. Am lucrat atât „la client”, cât și în agenții. Am construit echipe de la zero și am câștigat premii cu campaniile noastre în doar 6 luni de când ne-am unit forțele.
Am coordonat campanii de comunicare 360° care au crescut semnificativ vizibilitatea brandurilor. Am explorat marcomm-ul în ONG-uri, instituții de educație nonformală, la companii de turism, FMCG și utilități.
Acum, îmi iau energia din a pune tot ce am învățat în sprijinirea business-urilor care au o contribuție reală la nivelul comunității și care aleg să comunice autentic, transparent și valoros.
Skill-uri:
Fun fact 1:
Numele agenției ne-a venit așteptând un zbor întârziat. Ghici la ce poartă urma să ne îmbarcăm.
Fun fact 2:
Înainte de asta, ne-am gândit că ar fi funny să ne numim Wild Pony, One Match sau Quantic Agency.
După 8 ani de mate-info, am ales să fac Advertising & New Media.
Așa că, din 2013 creez lumi din pixeli și cuvinte prin procese de branding și campanii de comunicare atât pentru zona corporate, cât și pentru branduri ca Fru Fru, Mind Learners, ICF, sau Impact Hub.
Lucrând cu zona corporate am învățat să organizez și să-mi optimizez procesele creative, însă nu m-am oprit acolo.
M-am axat pe zona de branding și identitate vizuală, în special pentru companii și start-upuri, folosind instrumente de marketing și psihologie.
Când nu creez lumi din cuvinte și pixeli, țin cursuri de scris și de marketing, iar în timpul liber explorez lumi interioare și exterioare. Așa am publicat 07:07 și Poevie de terapie.
Fun fact: în facultate am lansat, mai mult în joacă, Cu Substrat, pagină care a ajuns virală și care mi-a adus primii clienți.
Skill-uri:
ANDREI LASC
Creative Director
& Brand Catalyst
TURMERIC
Chief Happiness
Officer
Nu știu despre ce vorbesc oamenii ăștia, dar sunt dispus să-i ascult dacă-mi dau bobițe și plic. Particip ocazional la call-uri, în rest doar dorm și stau la poze, deci nu pot să mă plâng.
Sunt acolo și când au chef de joacă și au nevoie de cineva care să le reamintească să nu se ia prea în serios.
Am observat că pauzele cu mine îi ajută să devină mai creativi pe proiecte, așa că fac tot posibilul să-i ajut.
Asta dacă nu văd porumbei la geam – atunci îi las să se descurce singuri, am văzut că sunt serioși și se țin de treabă.
Skill-uri: