Fun fact: anul acesta, specialiștii au luat oamenii de marketing la întrebări - au fost aproximativ 1.200 care și-au dat cu părerea, iar peste 80% dintre ei au spus că marketingul s-a schimbat mai mult în ultimii 3 ani decât a făcut-o în ultimii 50 😔
Și atunci ce urmează în 2023? Uite ce zic Hubspot & Think with Google👉
Ce vor potențialii clienți în 2023?
Să ai un business sustenabil, care nu face rău planetei
Să fii relevant pentru ei
Să fii autentic în comunicare
Să le respecți intimitatea
Să comunici simplu și la obiect
În ce merită să investești mai mult în 2023?
Videouri scurte
Influencer marketing
SEO
Podcast marketing
Fact: În prezent, se fac peste 97.000 de căutări pe secundă pe Google, deci e de la sine înțeles de ce e necesar să investești într-o optimizare bună a site-ului - mai ales că nimeni nu caută pe pagina 2 decât dacă te stalkuiește.
Care vor fi canalele prioritare de comunicare
B2B
Social Media
Site/Blog
Email Marketing
B2C
Social Media
Email Marketing
Site/Blog
Surpriză: revine în forță un al 4-lea canal care a fost ignorat în ultimii ani.
Word of mouth is making a comeback
După ani de zile în care ad-urile și stunt-urile de PR au fost puse pe piedestal, specialiștii concluzionează că recomandarea clienților tăi este (din nou) esențială.
Așadar, experiența pe care o creezi pentru client va trebui să ocupe un loc central în strategia ta de comunicare pe 2023.
Bonus points dacă faci și employer branding - angajații tăi sunt cei mai importanți ambasadori de brand.