top of page

Trendurile în comunicare în 2023

Fun fact: anul acesta, specialiștii au luat oamenii de marketing la întrebări - au fost aproximativ 1.200 care și-au dat cu părerea, iar peste 80% dintre ei au spus că marketingul s-a schimbat mai mult în ultimii 3 ani decât a făcut-o în ultimii 50 😔

Și atunci ce urmează în 2023? Uite ce zic Hubspot & Think with Google👉


Ce vor potențialii clienți în 2023?

  • Să ai un business sustenabil, care nu face rău planetei

  • Să fii relevant pentru ei

  • Să fii autentic în comunicare

  • Să le respecți intimitatea

  • Să comunici simplu și la obiect

În ce merită să investești mai mult în 2023?

  1. Videouri scurte

  2. Influencer marketing

  3. SEO

  4. Podcast marketing

Fact: În prezent, se fac peste 97.000 de căutări pe secundă pe Google, deci e de la sine înțeles de ce e necesar să investești într-o optimizare bună a site-ului - mai ales că nimeni nu caută pe pagina 2 decât dacă te stalkuiește.


Care vor fi canalele prioritare de comunicare


B2B

  • Social Media

  • Site/Blog

  • Email Marketing

B2C

  • Social Media

  • Email Marketing

  • Site/Blog

Surpriză: revine în forță un al 4-lea canal care a fost ignorat în ultimii ani.


Word of mouth is making a comeback


După ani de zile în care ad-urile și stunt-urile de PR au fost puse pe piedestal, specialiștii concluzionează că recomandarea clienților tăi este (din nou) esențială.

Așadar, experiența pe care o creezi pentru client va trebui să ocupe un loc central în strategia ta de comunicare pe 2023.


Bonus points dacă faci și employer branding - angajații tăi sunt cei mai importanți ambasadori de brand.


bottom of page