PROGRAM
DE CONSTRUIRE
A STRATEGIEI
DE COMUNICARE
Din toamnă.
În urma interacțiunilor noastre cu antreprenori, am observat că mulți se regăsesc într-una (sau mai multe) dintre situațiile de mai jos, atunci când discutăm pe subiectul ”strategie”:
-
Nu știu cum să-și construiască strategia de comunicare
-
Nu au un buget considerabil pentru o agenție care să le construiască strategia
-
Își fac singuri strategia, însă simt nevoia unei confirmări din partea unui specialist
-
Au cunoștințe pentru a-și creiona firul strategic, însă de obicei se demotivează ușor în primele etape și abandonează procesul (cel mai frecvent)
Pentru ei am decis să livrăm cursul nostru de strategie de comunicare, într-o variantă adaptată, și să-l oferim ca program de grup, astfel încât să poată fi accesibil ca preț.
STUCTURA PROGRAMULUI
1 SESIUNE DE
(RE)CUNOAȘTERE
Prima întâlnire este o sesiune de grup, în care te conectezi cu alți antrepenori ca tine și descoperi ce provocări de comunicare aveți în comun.
1 CURS COMPLET
Îți explicăm cap-coadă ce înseamnă strategia de comunicare și cum se construiește, de la research, poziționare, până la buyer persona, mesaje cheie și plan de comunicare.
3 SESIUNI DE GRUP DE LUCRU
Ai 3 sesiuni de grup, în care te ghidăm în construirea strategiei de comunicare pentru brandul tău, prin feedback concret și recomandări.
1 SESIUNE DE CONSULTANȚĂ
Ai o sesiune de consultanță individuală, pe care o poți folosi după terminarea cursului - după ce ai început să aplici strategia de comunicare.
CE VEI ÎNVĂȚA
RESEARCH TEMEINIC
Cum să faci un research temeinic, care te va ajuta să analizezi în profunzime cum stai la nivel de comunicare cu brandul tău
PLAN DE COMUNICARE
Vei învăța cum să îți construiești atât campanii, cât și un plan de comunicare coerent, bazându-te pe research, nu pe presupuneri
CE TE DIFERENȚIAZĂ
Vei înțelege mai bine ce te diferențiază la nivel fundamental și cum poți folosi asta ca atu în comunicarea ta de brand
TACTICI DE COMUNICARE
Vei înțelege care sunt cele mai potrivite tactici de comunicare pentru brandul tău, care dau rezultate palpabile și sustenabile
CARE E TARGET-UL TĂU
Vei înțelege cum să îți faci profilul demografic și psihologic al clientului tău, astfel încât să poți să vorbești clar și coerent pe limba lui
CLIENȚI MAI FERICIȚI
Vei învăța ce înseamnă să oferi customer experience, nu doar customer service, ca să creezi o comunitate în jurul brandului tău
HAI LA CURS
Număr maxim de participanți: 9
Cost: €650+TVA, cu opțiune de plată în 1 sau 2 tranșe
Perioada de înscrieri: Urmează să o anunțăm
Perioadă desfășurare: Urmează să o anunțăm